“You deserve someone who is utterly obsessed with you.”

Måndag igen, men jag slipper ändå ångesten då det faktiskt är lov. Vilket jag verkligen förtjänar! 
Hela veckan bestod av Gymnasiearbete plugg med många sena nätter. I torsdags natt satt jag uppe till 5, alltså jag var helt död på fredagen. Men jag fick ändå in den i tid! Pust ! 


Fredagen: jag sov länge till och från hela dagen. Stannade hemma ifrån skolan då vi bara hade en lektion och fick ledigt ifrån den. Tack Gud! 

Mamma ringde och sa att hon hade köpt pizza till mig, samt att hon skulle komma hem snart - innan hon ens hade hunnit komma hem så somnade jag.

Blev pizza i alla fall, där efter träffa jag boysen för en bärs! Där efter blev det en spontanare till Lipz.


Lördagen: sov länge den dagen, hade fortfarande inte fått tillräckligt mycket sömn sedan torsdagen. 

Började fixa mig och för att fira alla hjärtans dag. Mamma & Morgan hade lagat en supergod mat! Där efter åkte jag ner för att ta drinkar med mina super-pringlor innan 50 shades... Som var helt otroligt g r y m ! 


Där efter blev det buddy's & en spontanare till Lipz! 

Kom hem runt två och somna rätt direkt, sjukt trött. 

På morgonen vaknade jag av Rissan som ville ha frulle, så vi gick ner och fixade det. 

Där efter blev det Göteborg med pappa & Wilma. När Jag kom hem så kom Maja och vi tittade på film. Där efter somna vi runt 1!





Kom ihåg mig?