Bestie fredag

F R E D A G: 
Första lektionen var ett seminarium i filosofi, vilket gick helt okej. Lite besviken att jag inte hade med mina anteckningar som man tydligen fick ha med... Typical ! 

Annars hade jag bara en lektion innan jag åkte hem. Gick dock förbi Ica & köpte jordgubbar, kände att jag ville fira in helgen. 

När jag kom hem åt jag smält choklad & jordgubbar till lite serier innan jag råkade somna i två timmar... 


När Jag vaknade så gick jag ner och tränade lite innan jag duschade, åt och fixade mig. Filippa kom & vi drack lite bubbel med jordgubbar. 

Där efter blev det spontant några drinkar, shottar och vi åkte sedan vidare till Lipz. Kvällen avslutades på grillhouse innan vi åkte hem. 

Otroligt mysig/grym kväll med
Bestie, åter igen b ä s t är hon. Vi hade en grymt rolig kväll faktiskt ! 

Vi tog mest videos, men här är några bilder i alla fall haha! 



Kom ihåg mig?