Career goal: village witch

M Å N D A G:

Jag vill verkligen ha lov. Känner att jag behöver ha ett fett stort lov, där jag kan få rensa mina tankar. Men det kan man inte förens om 2 veckor... Jag har gått fram och tillbaka i huvudet om jag vill ta studenten eller inte. Men nu vill jag bara göra det, komma bort ifrån min klass, min skola och Trollhättan. Man mår verkligen inte bra här, känner att jag är redo att släppa allt. Vilket är en känsla som är så sjukt skön, för första gången känner jag såhär. Hela livet har varit uttänkt från att jag var 9 år, haft samma dröm. Att känna att man äntligen kan ta tag i detta är helt underbart, mår så bra när jag tänker på allt som kommer se i sommar.
Att min kära syster kommer hem ifrån Aussie, att träffa henne efter 1,5 år är helt underbart. Att kunna mysa och umgås med min underbara familj, vänner och släktningar. Att veta att jag inte behöver se alla varje dag i skolan, eller att behöva vara trevlig hela tiden. Kunna göra egna beslut. Helt sjukt bra känns det att äntligen vara redo. 
 
Men för att hålla sig till nuläget, så har jag tränat och haft elevråd idag. Så nu ligger jag i sängen och ska börja plugga lite grann. Innan jag lägger mig tidigt och läser troligtvis. 
Hittat en låt som jag förövrigt är kär i.. HÄR
 
 



Kom ihåg mig?