*takes a break from doing nothing* ah i really deserved this

T I S D A G: 

Fy fasen för denna dagen, så sjukt seg & trött. Men som alltid tisdagar är typ, lyckades ändå ta mig till skolan. Efter dagen åkte jag hem och åt lite, tittade på ett avsnitt av The 100 - varning titta inte på serien. H a t a r den just nu, alltså jag satt och hulka så mycket jag grät. Längesedan jag grät så till en serie, helt sinnes. Så verkligen varning!! Efter att jag hade sminkat om mig, för allt smink var förstört efter alla tårar och allt snor... Så tog jag mig ner till kyrkanshus för ett möte med alla som jobbar i Fair trade butiken. Nu när jag kom hem satt jag och pratade med mami & Morgan. Fixade även inför nästa helg, då vi åkter till Norge.
 
Nu ska jag lägga mig och läsa Insurgent, längesedan jag var så taggad för en bok! 
Good nightie.
 
Något som borde göra alla glada är nya GOT trailern, bara 1 månad och 3 dagar kvar till den nya säsongen.
Ä r   s å   t a g g a d ! Tro mig något man behöver efter denna dåliga dag. 



Kom ihåg mig?