“When it’s over, leave. Don’t continue watering a dead flower.”

L Ö R D A G / F R E D A G:
Borde vara först fredag och sedan lördag.. Men skitsam! Just nu befinner jag mig i min kära broders lägenhet som han har tillsammans med Ida. 
Vi åkte upp igår och kom upp till Norge  runt 6, där efter blev det chill i lägenheten & där efter fixade dom middag åt oss. Supergod mat som följdes av massor av vin. Satt och prata långt in till småtimmarna. Gud vad jag har saknat att bo med min bror! 

Idag vaknade vi runt 11, där efter pt vi frulle och fixade oss. Sedan gick vi runt i olika butiker, åt på vapiano. Tog en supergod risotto ! 
Detta följdes av fler butiker & jag fick ett par härliga skor. Efter detta gick vi tillbaka till lägenheten & fixade i ordning oss. Nu väntar vi på att Mami & Morgan ska inkomma så ska vi ta ett glas vin innan vi går till resturangen. Jag, Ashel & Ida kanske även går ut i kväll men får se. Högs oklart! 





Kom ihåg mig?