Every star may be a sun to someone.

H E L G E N 
 F r e d a g:
Skoldagen var endast massor med plugg, tack alla högre krafter för att vi har sovmorgon den dagen! Annars träffade jag papi & käkade lunch med honom, innan jag åkte till frisören. Sjukt nöjd med mitt besök, kändes verkligen behövligt ! Så där efter var jag endast hemma & pluggade, somnade också väldigt tidigt. 

L ö r d a g: 
Sov verkligen ut, där efter åt jag frulle till The tribe som jag har börjat att titta om. Sedan satt jag ute i det fina vädret & pluggade. Där efter, runt 6, började jag fixa mig inför kvällen. Gänget grillade hemma hos ogge & myste till mello. Riktigt glad över att vi vann!! 

S ö n d a g:
Har engat hela dagen åt plugg, snart kommer brosh hem så det blir middag. Annars ska jag endast plugga, mysa & sova. Typical onsdag! 


Hej har 2 frågor om PLL kan jag nå dig nånstans?




Kom ihåg mig?